full screen background image
Cuma 15 Aralık 2017
  • :

Fatih Akyel: Kazanmaya gidiyoruz

Tur atlamak istediklerini belirten teknik direktörümüz Fatih Akyel, “Oyuncularıma güveniyorum. Erzurum’a kazanmaya gidiyoruz, kazanacağız” dedi

Kocaeli Birlikspor’umuz Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup Play-Off Çeyrek Final 2.Maçı’nda Büyükşehir Belediye Erzurumspor’a konuk olacak. İlk maçta 2-1 mağlup olan Kırmızı-Beyazlılar’ımız rövanşında tur arayacak. Henüz hiçbir şeyin bitmediğini, Erzurum’a kazanmaya gideceklerinin altını çizen teknik direktörümüz Fatih Akyel, “Son hazırlıklarımızı yaptık. Yarın (pazar) yola çıkacağız. İlk maçta 2-1 mağlup olduk ama 2.maç var. Futbolda neyin ne olacağı belli olmaz. Orada elimizden gelen mücadeleyi göstereceğiz. Kazanıp tur atlamak istiyoruz” dedi.

YENMEYE GİDİYORUZ

Teknik patronumuz Akyel, “Burada izlediğimiz Erzurumspor aman aman bir takım değildi. Yenilmeyecek bir takım değil. Daha önce yendik,  berabere de kaldık. Her iki maçta da çok iyi futbolla ezdik diyebiliriz. Herkesin malumu; sıkıntılarımız vardı. Şimdi biraz rahatladık, biraz nefes aldık diyebiliriz. Bunun rahatlığında gidip oynayıp kazanmak istiyoruz.  Bir tek çift sarı karttan kırmızı kart görerek cezalı duruma düşen Onur Garip eksik. Ben oyuncularıma güveniyorum. Biz oraya Erzurumspor’u yenmeye gidiyoruz, yeneceğiz de” sözlerini kaydetti.

DEPLASMAN PROGRAMI

Takımımız yarın sabah Pegasus Havayolları’na ait 10.50 uçağıyla Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Erzurum’a uçacak. Palandöken’de Polat Erzurum Resort Hotel’de konaklayacak olan takımımız maç saatini burada bekleyecek. Kırmızı-Beyazlılar’ımız pazartesi akşamı 22.05 uçuşuyla önce Sabiha Gökçen Havalimanı’na oradan da tesislerimize dönecek.